צילומי בוק בת ובר מצווה

גיל 12 אצל בנות הוא גיל שיש בו הכל: ילדה קטנה, נערה, אישה. שובבות ובגרות, מגוון דמויות עוברות דרך עדשת המצלמה, ואני שם כדי לתפוס אותן.

והבנים - בני ה-13 נמצאים על התפר שבין הילדות לנערות. הקול עומד להתחלף, חלקם עדיין ביישנים ומופנמים, וחלקם כבר מתגנדרים מול המראה, אבל זו עדיין תקופה של "הילד של אמא ואבא".

עבורי מילות המפתח הן "טבעיות" ו"אותנטיות". הצילומים הללו נועדו לשמור עבורכם את נקודת הזמן המיוחדת והנהדרת הזו.

אני יוצרת קשר אישי עם הנערה או הנער, ויודעת לגרום להן ולהם להרגיש בנוח מול המצלמה. עבורי זמן הצילומים הוא מפגש אמיתי, וככזה, הטבעיות של הנערה או הנער המצולמים תבוא לידי ביטוי.  יום הצילומים הופך להיות חוויה מרגשת, מהנה ומעצימה.

הצילומים יתקיימו באור טבעי, בטבע או בנוף עירוני – בהתאם לבחירתכן.

ניתן גם להוסיף אלבום מודפס ערוך.

לגלריית תמונות

***

"גיל 12 הוא גיל מלהיב, אבל בלתי צפוי ומאתגר (בלשון המעטה). עבודה עם מתבגרות מחייבת תקשורת בין אישית מדהימה, הקשבה, סבלנות, חוש הומור מפותח, ובעיקר יכולת לעבור במהירות בין מצבים.

יש אנשים שהם צלמים אומנים, אבל לא בהכרח ניחנו בתכונות האופי הנחוצות לעבוד עם נערות, לא רק כדי שהצילום יצא יחודי ל"בוק", אלא שהנערה תחווה חוויה מרגשת, של התבוננות בעצמה ואליה, ייחוד והתחברות לסביבה, וסתם כיף...

לפני כמה ימים, אורלי לקחה את בת ה-12 שלי לצילומי כמעט בת מצווה. היא בחרה מיקום ייחודי, שנתן תפאורה יוצאת דופן לכל תמונה. היה מדהים לראות איך הנוף והסביבה מעניקים רובד נוסף לכל צילום - הומור, עומק, פרשנות, קישוט.

אבל שוב - לא האיכות האמנותית היא שכבשה אותי. היה מופלא לראות איך אורלי יוצרת קשר עם נגה, גורמת לה להרגיש נוח מול המצלמה, חושפת רבדים שלה, והכל תוך שיחה נעימה בין שתיהן בלבד. עלי נאסר לקחת חלק פעיל בדינמיקה בין שתיהן, ושימשתי בתפקיד החשוב אך הדומם של נושאת הכלים.

בהומור וברגישות אורלי התמודדה גם עם משבר פתאומי שצץ, עד כדי כך שכשחזרנו הביתה הוא הפך לחוויה משעשעת ואפילו לסיבה למלא לוטו. אין ספק שאני לא הייתי מוציאה תוצר לוואי מתוק כל כך מסיטואציה כזו.

אני לא מהאנשים שהולכים לפי התפריט הקבוע של "בת-מצווש" ישראלית-חילונית. אבל ההזדמנות הזו, להנציח את נגה בתפר בין ילדות לבגרות, ברגעים מאושרים עם עצמה, איתי ועם אורלי, היתה חוויה משמעותית מאוד. עם או בלי "בוק". נגה בטוח תזכור את היום הזה, וגם אני.

תודה, אורלי."

מיכל שוסטר

***

"וואווו פשוט כל מה שדימיינתי שיהיה.
תודה רבה אורלי!!!"

אורית נדב

***

"אורלי רגישה, נעימה, נבונה ויצירתית. היה פשוט יום של כייף איתה ולקח לנו פחות מדקה להשתחרר ולהנות. התוצאות מרהיבות!"

גלית כהן קדם

ליצירת קשר

חזרה לראש הדף