בוק בת מצווה – אורח נכנס לפריים

בצילום רחוב לא קיימת "הפרעה". העולם כמנהגו נוהג ואני בוחרת את הרגע ואת הפריים שאותם אני מוצאת לנכון לספר לצופים שלי. בצילום רחוב אין דבר כזה "סליחה, אתה נכנס לי לפריים", כי ברגע שאמרתי את זה יצאתי מתחום הצילום האותנטי והטבעי ונכנסתי לצילום המבוים.

דווקא הדמויות שנכנסות ויוצאות מהפריים, יוצרות הרבה פעמים את העניין בצילום והופכות אותו למיוחד, ללא שגרתי. אני אוהבת את ההפתעות הללו והרבה פעמים מחכה "לתפוס" אותן.

ובהתאמה, גם כשאני מצלמת בוק בת מצווה. כשאני מצלמת בחוץ, אני משתמשת בכל מה שיש לחוץ להציע, ויש המון הפתעות והרבה אורחים ואורחות.

זו יכולה להיות חתולה שנכנסת לפריים, ובת המצווה מגיבה אליה (תמיד.) החתולה לא תפריע, אלא להפך. התגובה של הנערה אל החיה תהיה טבעית, ולכן האישיות האמיתית שלה, ההתנהגות והמחוות האותנטיות "יצאו החוצה". המפגש האקראי הזה עשוי להביא לצילומים מקסימים, ולפעמים הרבה יותר מעניינים מאשר צילומים שהם תוצאה של הכוונה והנחייה של המצולמת.

לא תמיד זו חתולה, אם כי ישנם לא מעט מפגשים אקראיים עם בעלי חיים. רובם נעימים, וחלקם מאתגרים (נחשו מה עושה נערת בת מצווה שסופגת מטח מיונה שעפה מעליה).

כצלמת, אני שמחה למפגשים הללו, שיוצרים את העניין ואת החד-פעמיות של כל סיטואציה. במהלך הצילומים, אני ערה וקשובה כל הזמן לכל מה שמתרחש מסביבי וסביב המצולמת, ואם מזדמן לנו מפגש מעניין, אני שם כדי לתפוס את הרגעים הללו.

באחד המקרים ה"אורחים" היו בועות סבון, שהרוח גרמה להן לטייל היישר אל תוך מהלך צילומי בוק. התגובה של המצולמת היתה כל כך מתוקה ואמיתית!

רוצות לראות תמונות בת מצווה נוספות? לחצו כאן

חזרה לראש הדף